Idealna wtedy, gdy Twoi klienci chcą sprawdzić każdego konika 🐴
Format karuzelowy umożliwia wyświetlanie w jednej reklamie 2 (lub więcej) obrazów i/lub filmów, a wraz z nimi skierowanie użytkowników pod kilka adresów URL. Użytkownicy oglądający reklamę mogą przewijać karty reklamy karuzelowej, przesuwając palcem po ekranie urządzenia mobilnego albo klikając strzałki na ekranie komputera.
Jestem ekspertem social media i rysownikiem. Od 2013 roku buduję profile społecznościowe i wyciskam ile się da z kampanii płatnych. Współpracowałem z ponad 100 markami. Regularnie piszę artykuły specjalistyczne do najważniejszych magazynów marketingowych: sprawny.marketing, Online Marketing i Social Media Manager. Występuję na branżowych eventach jako ekspert od social adsów, socialowej analityki i tworzenia viralowych treści. Prowadzę jeden z najpopularniejszych w Polsce blogów o mediach społecznościowych - rysujefejsbuki.pl. Dowiedz się o mnie więcej albo odwiedź mnie na Facebooku lub LinkedInie.