LinkedIn zmienił już u mnie wygląd na desktopie. Zmiany są duże i ewidentnie inspirowane Facebookiem. Moja siostra nie zajmuje się mediami społecznościowymi, ale gdy pokazałem jej nowego LinkedIna, szybko przewijając stronę główną, w pierwszej chwili zareagowała: Przecież to Facebook!
Tak wygląda bowiem teraz strona główna.
A tak profil użytkownika.
Zmianie uległ także wygląd profili firmowych.
Najważniejsze zmiany to:
🆕 podział strony głównej na 3 kolumny,
🆕 kompletne przemeblowanie górnego paska,
🆕 zdjęcia profilowe użytkowników są teraz w kółku (zdjęcia profilowe kont firmowych pozostały w kwadracie, ale z zaokrąglonymi rogami),
🆕 buttony „Poleć”, „Skomentuj” i „Udostępnij” wyświetlają się pod postem w jednej linii,
🆕 tło serwisu nadal jest szare, ale nieco jaśniejsze (bardzo zbliżone do tła Facebooka).
Warto przypomnieć, że niecały rok temu LinkedIn został kupiony przez Microsoft (zobacz mój rysunek na ten temat).
Według serwisu Statista.com obecnie z LinkedIn korzysta na świecie 106 mln użytkowników, z których niecały milion pochodzi z Polski.
Jak oceniacie wprowadzone przez LinkedIn zmiany? 🙂