Opole 2017 i post NocnejPizzy – tym w ostatnich godzinach żyją polskie social media 🔥
Polityki (czyt. Opola) nie zamierzam komentować. Doskonale robią to chociażby użytkownicy Twittera 😂
Jeśli chodzi o kontrowersyjny rysunek z rozmnażającymi się pizzami, to właśnie za to kocham media społecznościowe, a w szczególności Facebooka! Nawet lokalna pizzeria, posiadająca mniej niż 500 fanów, jest w stanie stworzyć post, który okaże się ogólnopolskim wiralem. Post podało także dalej parę branżowych fanpage’y: Sprawny.Marketing, Advertising is exciting i Niby-Prasówka.
Czy jest niesmaczny? Zależy dla kogo. Dla ogółu społeczeństwa pewnie tak, ale dla pokolenia wychowanego na South Park i innych tego typu produkcjach, już nie. W pewnych kręgach Facebooka z każdym rokiem granica przyzwoitości przesuwa się coraz dalej i dalej. Zawsze powtarzam, że treści powinny być jak najbardziej dopasowane do grupy docelowej. Jeśli targetem tej knajpy są młodzi imprezowicze (a sądząc po godzinach otwarcia, raczej tak), to jest to strzał w 10-tkę. Obecnych klientów to nie odstraszy, a może zainteresować pizzerią inne osoby z Katowic.
Widziałem ten obrazek i muszę powiedzieć, że jest świetny. 😛 Z tego co widziałem po komentarzach, to zdaje się mieć tyle pozytywnych opinii, co i negatywnych. Pozdrawiam