
W ten oto sposób TikTok staje się coraz popularniejszy 😉
Platforma tańczących nastolatków zbliża się do Instagrama pod względem liczby użytkowników zarówno w Polsce, jak i na świecie.
W połowie 2022 roku sytuacja przedstawia się następująco:
🌍 ŚWIAT
1⃣ Facebook – 2,91 mld użytkowników miesięcznie
2⃣ Instagram – 1,48 mld
3⃣ TikTok – 1,39 mld (szacują aż 1,8 mld na koniec roku!)
🇵🇱 POLSKA
1⃣ Facebook – 26,4 mln
2⃣ Instagram – 15,8 mln
3⃣ TikTok – 12,9 mln
Instagram jest do tego stopnia przerażony tym faktem, że zastanawia się, czy nie porzucić całkiem postów ze zdjęciami na rzecz rolek. Influencerzy i użytkownicy Instagrama protestują i rozpoczynają akcję „Make Instagram Instagram again” ✊
Z perspektywy czasu widać, jak ogromny błąd popełnił Twitter. W 2012 roku kupili aplikację Vine, która bazowała na krótkich, 6-sekundowych filmach. W 2016 roku uśmiercili ją, nie widząc sposobu na jej monetyzację. W tym samym roku narodził się TikTok. Szkoda, bo wolę już przekazywać moje dane Amerykanom niż Chińczykom 😏