Viralowa okładka Vogue’a

Nie ma to tamo, ten tydzień należał do okładki Vogue Polska 🇵🇱

Instytut Monitorowania Mediów szacuje, że w ciągu 2 dni od premiery okładki wyświetlono ją w sieci ponad 21 mln razy! 😮

W internecie ukazało się blisko 4 tys. publikacji na jej temat. Co nietypowe (jak na polskie warunki), o okładce mówiono przede wszystkim na Twitterze (37% wypowiedzi). Na drugim miejscu wśród źródeł wzmianek znalazł się Instagram (35%), a dopiero na trzecim – Facebook (20%).

Do tak kosmicznego zasięgu przyczyniły się przede wszystkim publikacje Maffashion i Anji Rubik na Instagramie. Obie influencerki obserwuje w tym kanale około milion użytkowników.

Okładka stała się prawdziwym viralem. Poniżej kilka z jej najpopularniejszych przeróbek.

Obserwuj Rysuję fejsbuki na
Rysuję fejsbuki na LinkedInie
Rysuję fejsbuki na Facebooku
Rysuję fejsbuki na Instagramie
Rysuję fejsbuki na X
Rysuję fejsbuki na TikToku

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *