Viralowa okładka Vogue’a

Nie ma to tamo, ten tydzień należał do okładki Vogue Polska 🇵🇱

Instytut Monitorowania Mediów szacuje, że w ciągu 2 dni od premiery okładki wyświetlono ją w sieci ponad 21 mln razy! 😮

W internecie ukazało się blisko 4 tys. publikacji na jej temat. Co nietypowe (jak na polskie warunki), o okładce mówiono przede wszystkim na Twitterze (37% wypowiedzi). Na drugim miejscu wśród źródeł wzmianek znalazł się Instagram (35%), a dopiero na trzecim – Facebook (20%).

Do tak kosmicznego zasięgu przyczyniły się przede wszystkim publikacje Maffashion i Anji Rubik na Instagramie. Obie influencerki obserwuje w tym kanale około milion użytkowników.

Okładka stała się prawdziwym viralem. Poniżej kilka z jej najpopularniejszych przeróbek.

Obserwuj Rysuję fejsbuki na
Rysuję fejsbuki na LinkedInie
Rysuję fejsbuki na Facebooku
Rysuję fejsbuki na Instagramie
Rysuję fejsbuki na Twitterze
Rysuję fejsbuki na TikToku

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *