Reklamy w wideo na Facebooku

Facebook wprowadzi do wideo reklamy odtwarzane w trakcie oglądania materiałów. Na początku tego roku poinformował o tym serwis Recode.

Pierwsze doniesienia mówią nie tylko o reklamach w trakcie materiałów wideo (w ciągu 20 sekund od rozpoczęcia oglądania), ale też na samym początku. Reklamy wyświetlałyby się jedynie w materiałach o długości co najmniej 90 sekund.

To, że Facebook prędzej czy później wprowadzi reklamy w wideo, było do przewidzenia. Najciekawsza wydaje się w tym wszystkim informacja, że od razu (wzorem YouTube) 55 proc. przychodów z emisji reklam, miałoby trafiać do publikujących treści wideo. W przypadku YouTube’a to zadziałało i zachęciło twórców do regularnego publikowania nowych materiałów.

Póki co wszystko jest dopiero w fazie testów. Facebook będzie chciał tym zagraniem podzielić twórców treści wideo na YouTubersów i… Facebookersów?

Obserwuj Rysuję fejsbuki na
Rysuję fejsbuki na LinkedInie
Rysuję fejsbuki na Facebooku
Rysuję fejsbuki na Instagramie
Rysuję fejsbuki na X
Rysuję fejsbuki na TikToku

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *