Messenger zmienił logo, aby bardziej pasować do Instagrama. Od 2020 roku Messenger ma być w pełni zintegrowany z Instagramem. W praktyce oznacza to, że Direct Messages (popularne DM-y) znikną z aplikacji, a zastąpi je właśnie Messenger.
Messenger ma być połączony z Instagramem w podobny sposób, w jaki jest z nim zintegrowany Facebook.
Twórcy komunikatora zapowiedzieli też wprowadzenie aż 10 nowości, ale głównie są do wodotryski dla młodszych użytkowników typu skróty do ulubionych emoji czy animowane efekty wiadomości.
Jestem ekspertem social media i rysownikiem. Od 2013 roku buduję profile społecznościowe i wyciskam ile się da z kampanii płatnych. Współpracowałem z ponad 100 markami. Regularnie piszę artykuły specjalistyczne do najważniejszych magazynów marketingowych: sprawny.marketing, Online Marketing i Social Media Manager. Występuję na branżowych eventach jako ekspert od social adsów, socialowej analityki i tworzenia viralowych treści. Prowadzę jeden z najpopularniejszych w Polsce blogów o mediach społecznościowych - rysujefejsbuki.pl. Dowiedz się o mnie więcej albo odwiedź mnie na Facebooku lub LinkedInie.