Każda osoba pracująca w e-marketingu powinna wiedzieć, jak poprawnie wymawia się zwrot „social media”. Kto się boi, może mówić „media społecznościowe”. To dokładnie to samo, tylko po polsku.
Jeśli nie masz wyboru, bo pracujesz z międzynarodowymi klientami, warto żebyś prawidłowo wypowiadał „social media”. Prawidłowo, czyli jak? Wyjaśnia Arlena Witt w jednym z filmów z cyklu Po Cudzemu (jeśli nie masz czasu, przewiń od razu do 0:40).
Jestem ekspertem social media i rysownikiem. Od 2013 roku buduję profile społecznościowe i wyciskam ile się da z kampanii płatnych. Współpracowałem z ponad 100 markami. Regularnie piszę artykuły specjalistyczne do najważniejszych magazynów marketingowych: sprawny.marketing, Online Marketing i Social Media Manager. Występuję na branżowych eventach jako ekspert od social adsów, socialowej analityki i tworzenia viralowych treści. Prowadzę jeden z najpopularniejszych w Polsce blogów o mediach społecznościowych - rysujefejsbuki.pl. Dowiedz się o mnie więcej albo odwiedź mnie na Facebooku lub LinkedInie.