Przerażony Wally z "Gdzie jest Wally?" oznajmia: "Przez ten remarketing znajdą mnie wszędzie"

PORADNIK: Remarketing z Instagrama

Przerażony Wally z "Gdzie jest Wally?" oznajmia: "Przez ten remarketing znajdą mnie wszędzie"

Od teraz w facebookowym Menedżerze firmy możesz tworzyć grupy odbiorców w oparciu o dane z Twojego konta firmowego na Instagramie.

Jak uruchomić remarketing z Instagrama?

Wejdź w Grupy odbiorców.

Zakładka "Grupy odbiorców" w menedżerze reklam na Facebooku

Następnie kliknij Utwórz grupę odbiorców oraz Grupy niestandardowych odbiorców.

Aby wykorzystać dane z Instagrama, wybierz Aktywność.

Jak utworzyć grupę niestandardowych odbiorców w facebookowm menedżerze reklam na podstawie aktywności na Facebooku lub Instagramie

W ostatnim kroku wskaż Profil firmowy na Instagramie.

Jak utworzyć grupę niestandardowych odbiorców w facebookowm menedżerze reklam na podstawie aktywności na profilu firmowym na Instagramie

Masz możliwość wyboru 1 z 5 opcji:
👥 Wszystkie osoby, które podjęły działanie wobec Twojej firmy,
👥 Wszystkie osoby, które odwiedziły profil firmowy,
👥 Osoby, które zareagowały na dowolny post lub reklamę,
👥 Osoby, które wysłały wiadomość na Twój profil firmowy,
👥 Osoby, które zapisały dowolny post lub reklamę.
Opisy wszystkich możliwości są na tyle jasne, że nie trzeba ich tłumaczyć.

Jak utworzyć grupę niestandardowych odbiorców w facebookowm menedżerze reklam na podstawie aktywności na profilu firmowym na Instagramie

Do Twojej dyspozycji są dane z ostatnich 365 dni.

Co to zmienia?

Od teraz w swoich kampaniach w systemie reklamowym Facebooka (Facebook, Instagram, Messenger, sieć reklamowa) możesz też wykorzystywać remarketing na podstawie danych z Instagrama. Do tej pory miałeś do dyspozycji tylko remarketing fanpage’owy, czyli na bazie danych z Twojej strony na Facebooku.

Na koniec chciałbym zwrócić uwagę jeszcze na dwie rzeczy. Po pierwsze: dzięki tej nowej możliwości jeszcze większy sens zyskuje budowanie aktywnej społeczności na Instagramie. Po drugie: Zuckerberg tworzy wielki, wielokanałowy system reklamowy, w którym znajduje się już największy serwis społecznościowy (Facebook), najpopularniejszy komunikator (Messenger) i jedna z najpopularniejszych aplikacji (Instagram).

Obserwuj Rysuję fejsbuki na
Rysuję fejsbuki na LinkedInie
Rysuję fejsbuki na Facebooku
Rysuję fejsbuki na Instagramie
Rysuję fejsbuki na X
Rysuję fejsbuki na TikToku
Ten wpis został skomentowany 2 razy
  1. Awww, uwielbiam te grafiki i wartościową wiedzę, której towarzyszą. Na pewno się przyda.

    P.S. W tytule, a w następstwie również w linku zrobił Ci się błąd. 🙂

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *