Przerażony Wally z "Gdzie jest Wally?" oznajmia: "Przez ten remarketing znajdą mnie wszędzie"

PORADNIK: Remarketing z Instagrama

Przerażony Wally z "Gdzie jest Wally?" oznajmia: "Przez ten remarketing znajdą mnie wszędzie"

Od teraz w facebookowym Menedżerze firmy możesz tworzyć grupy odbiorców w oparciu o dane z Twojego konta firmowego na Instagramie.

Jak uruchomić remarketing z Instagrama?

Wejdź w Grupy odbiorców.

Zakładka "Grupy odbiorców" w menedżerze reklam na Facebooku

Następnie kliknij Utwórz grupę odbiorców oraz Grupy niestandardowych odbiorców.

Aby wykorzystać dane z Instagrama, wybierz Aktywność.

Jak utworzyć grupę niestandardowych odbiorców w facebookowm menedżerze reklam na podstawie aktywności na Facebooku lub Instagramie

W ostatnim kroku wskaż Profil firmowy na Instagramie.

Jak utworzyć grupę niestandardowych odbiorców w facebookowm menedżerze reklam na podstawie aktywności na profilu firmowym na Instagramie

Masz możliwość wyboru 1 z 5 opcji:
👥 Wszystkie osoby, które podjęły działanie wobec Twojej firmy,
👥 Wszystkie osoby, które odwiedziły profil firmowy,
👥 Osoby, które zareagowały na dowolny post lub reklamę,
👥 Osoby, które wysłały wiadomość na Twój profil firmowy,
👥 Osoby, które zapisały dowolny post lub reklamę.
Opisy wszystkich możliwości są na tyle jasne, że nie trzeba ich tłumaczyć.

Jak utworzyć grupę niestandardowych odbiorców w facebookowm menedżerze reklam na podstawie aktywności na profilu firmowym na Instagramie

Do Twojej dyspozycji są dane z ostatnich 365 dni.

Co to zmienia?

Od teraz w swoich kampaniach w systemie reklamowym Facebooka (Facebook, Instagram, Messenger, sieć reklamowa) możesz też wykorzystywać remarketing na podstawie danych z Instagrama. Do tej pory miałeś do dyspozycji tylko remarketing fanpage’owy, czyli na bazie danych z Twojej strony na Facebooku.

Na koniec chciałbym zwrócić uwagę jeszcze na dwie rzeczy. Po pierwsze: dzięki tej nowej możliwości jeszcze większy sens zyskuje budowanie aktywnej społeczności na Instagramie. Po drugie: Zuckerberg tworzy wielki, wielokanałowy system reklamowy, w którym znajduje się już największy serwis społecznościowy (Facebook), najpopularniejszy komunikator (Messenger) i jedna z najpopularniejszych aplikacji (Instagram).

Obserwuj Rysuję fejsbuki na
Rysuję fejsbuki na LinkedInie
Rysuję fejsbuki na Facebooku
Rysuję fejsbuki na Instagramie
Rysuję fejsbuki na Twitterze
Rysuję fejsbuki na TikToku
Ten wpis został skomentowany 2 razy
  1. Awww, uwielbiam te grafiki i wartościową wiedzę, której towarzyszą. Na pewno się przyda.

    P.S. W tytule, a w następstwie również w linku zrobił Ci się błąd. 🙂

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *