Social media manager zadaje pytanie: "Czy mają Państwo Menedżera firmy?", na co właściciel firmy odpowiada: "Tak, ale jest na urlopie"

PORADNIK: Menedżer firmy na Facebooku

Social media manager zadaje pytanie: "Czy mają Państwo Menedżera firmy?", na co właściciel firmy odpowiada: "Tak, ale jest na urlopie"

5 narzędzi, w których spędzam zdecydowanie najwięcej czasu to:
1. Menedżer firmy na Facebooku (ang. Facebook Business Manager)
2. Google Analytics
3. Pakiet Microsoft Office (w szczególności Excel)
4. Adobe Photoshop
5. CLIP STUDIO PAINT (program do rysowania)

Poradnik ten będzie poświęcony w całości pierwszemu narzędziu, które każdy specjalista social media powinien znać jak własną kieszeń.

Menedżer firmy to swojego rodzaju pojemnik na wszystkie facebookowe zasoby. Narzędzie to ułatwi Ci zarządzanie nimi. Zwiększy bezpieczeństwo Twojej firmy i pozwoli Twoim pracownikom oddzielić ich profil osobowy od wszystkiego, co firmowe (istotne w przypadku np. powiadomień na Facebooku albo mailowych).

Cieszę się, że większość firm posiada już własnego Menedżera firmy. To bezpłatne narzędzie znacznie ułatwia współpracę z nimi i rozwiązuje wiele prozaicznych problemów. Ważne jest jednak nie tylko jego posiadanie, ale umiejętność poruszania się po tym coraz bardziej rozbudowanym narzędziu. A z tym jest już znacznie gorzej.

Prowadzenie jakichkolwiek szkoleń z Menendżera firmy mocno utrudnia fakt, że w grupie 10 uczestników często zdarza się sytuacja, że mamy 3 różne widoki tego samego narzędzia. Po prostu Facebook testuje różne wersje Menedżera, które czasami potrafią różnić się diametralnie (np. rozłożeniem podstawowych funkcjonalności w panelu między poszczególnymi zakładkami). Dlatego nie dziw się, jeśli poszczególne rzeczy, które przedstawiam na screenach, będą wyglądały u Ciebie inaczej lub będą posiadały nieco inne nazwy.

Najważniejsze to załapanie idei poszczególnych funkcjonalności, a potem praktyka, praktyka i jeszcze raz praktyka. Nie ma lepszej nauki niż wchodzenie kolejno do każdej zakładki i sprawdzanie, co można w niej zrobić, a potem próbować to zrobić. Do każdej zakładki! 😉

1. Zakładanie Menedżera firmy

Nowe konto w Menedżerze firmy założysz pod tym adresem: http://business.facebook.com/create. Zajmie Ci to 2-3 minuty, ponieważ uzupełniasz zaledwie 3 pola:
✅ nazwę firmy,
✅ Twoje imię i nazwisko,
✅ Twój adres mailowy (najlepiej firmowy).
Każdą z tych 3 rzeczy możesz później w dowolnym momencie edytować.

Po wypełnieniu tego krótkiego formularza czeka Cię jeszcze tylko weryfikacja mailowa i Twoja firma posiada już własnego Menedżera firmy. Co prawda zupełnie pustego (a więc nieprzydatnego), ale ma!

Na marginesie: rekomenduję, aby Twoja firma posiadała tylko jednego Menedżera firmy. Nawet w przypadku, jeśli posiadasz sieć hoteli, restauracji i sklepów odzieżowych. W większości przypadków lepiej tego nie rozdzielać, jeśli wszystko funkcjonuje w ramach jednej firmy. Co innego jeżeli posiadasz kilka spółek – wówczas dla każdej załóż osobnego Menedżera firmy.

2. Nawigacja po Menedżerze firmy

Po Menedżerze firmy poruszasz się dzięki rozwijanemu po kliknięciu menu (tzw. hamburger menu). Znajdziesz je zawsze w lewym górnym rogu. Menu rozwija się dodatkowo po najechaniu na Wszystkie narzędzia.

Rozwijane hamburger menu, czyli nawigacja po Menedżerze firmy na Facebooku

Jeśli chcesz związać się z Facebookiem na długie lata, to menu będzie Ci się śniło po nocach 😉

Wiem, tych wszystkich zakładek jest naprawdę dużo, a w każdej z nich – dziesiątki kolejnych. Nie wszystkie zakładki są jednak sobie równe pod kątem ich ważności. Poniżej stworzyłem coś w rodzaju mapy ciepła i wyróżniłem zakładki, które odwiedzam regularnie. Kolorem czerwonym zaznaczyłem te zakładki, które odwiedzam codziennie, pomarańczowym – kilka razy w tygodniu, żółtym – kilka razy w miesiącu, zielonym – raz w miesiącu. Pozostałe zakładki nie są mi obce, ale zaglądam do nich w razie potrzeby.

Najważniejsze zakładki Menedżera firmy na Facebooku

Menedżer reklam – miejsce, w którym zarządzasz kampaniami, zestawami reklam i reklamami.
Reguły automatyczne – tutaj ustawisz reguły, które pomogą Ci w autooptymalizacji kampanii (więcej nr. reguł automatycznych).
Piksele – zakładka, w której de facto łączysz swoją witrynę z Facebookiem (więcej nt. piksela Facebooka).
Grupy odbiorców – tutaj stworzysz grupy remarketingowe i nie tylko.
Katalogi – Facebook tworzy katalogi produktów na podstawie danych zaciąganych z feeda produktowego, więc to obowiązkowa rzecz dla każdego e-commercu.
Statystyki grupy odbiorców – narzędzie do sprawdzania demografii, zainteresowań i zachowań Twojej grupy docelowej.
Ustawienia firmowe – w dużej mierze o nich jest ten poradnik.
Rozliczenia – miejsce, w którym Facebook wystawia Ci faktury.

Gdy już wiesz, w jaki sposób poruszać się po Menedżerze firmy, w pierwszym kroku powinieneś dodać do niego innych użytkowników oraz facebookowe zasoby.

3. Dodawanie innych użytkowników do Menedżera firmy

Nowych użytkowników dodasz w Ustawieniach firmowych.

Ustawienia firmowe w Menedżerze firmy na Facebooku

W Ustawieniach firmowych możesz dodać swoich współpracowników (zakładka Osoby) albo inne firmy (zakładka Partnerzy), z którymi współpracujesz.

Dodawanie osób i partnerów w Menedżerze firmy na Facebooku

Osoby dodajesz po prostu wysyłając im zaproszenie na ich adres e-mail. Nie musi to być adres, na jaki mają założone konto na Facebooku, ale dana osoba musi takowe posiadać. W każdej chwili Twój pracownik będzie też mógł potem edytować swój adres e-mail. Najlepiej, jeśli jest on jednak firmowy. Pamiętaj, że osoby do Menedżera firmy dodajesz jako pracowników (nie mogą sami przypisywać sobie potem dostępów do zasobów) albo administratorów (mogą sami przypisywać sobie potem dostępy do zasobów).

Dostęp do Menedżera firmy na Facebooku może zostać przypisany na dwóch poziomach: dostęp pracownika albo dostęp administratora

⚠ Możesz dodać osobę do Twojego Menadżera firmy bez przypisywania jej dostępu do czegokolwiek albo od razu wybrać, do czego i na jakim poziomie otrzyma dostęp po zaakceptowaniu Twojego zaproszenia.

Kogo zwykle dodajesz do Twojego Menedżera firmy jako osobę?
👤 pracowników Twojej firmy,
👤 pracowników agencji, z którą współpracujesz,
👤 freelancerów, z którymi współpracujesz (jeśli nie posiadają oni własnego Menedżera firmy).

Aby do Menedżera firmy dodać z kolei Partnera, czyli de facto inną firmę, z którą współpracujesz, musisz znać jej identyfikator. Każdy Menedżer firmy posiada swój unikatowy identyfikator, który znajdziesz w Ustawieniach firmowych w zakładce Informacje o firmie. Menedżer mojej firmy posiada identyfikator 963061123798132.

Gdzie znaleźć ID firmy, czyli identyfikator Menedżera firmy na Facebooku

Kogo zwykle dodajesz do Twojego Menedżera firmy jako partnerów?
👥 agencje, z którymi współpracujesz,
👥 freelancerów, z którymi współpracujesz (jeśli posiadają oni własnego Menedżera firmy),
👥 retergeterów (nip. Criteo albo RTB House)
👥 dostawców facebookowych narzędzi.

⚠ Bardzo, ale to bardzo ważną rzeczą, o której musisz pamiętać, to sprawdzanie co jakiś czas (minimum raz na kwartał), czy na pewno w Twoim Menedżerze firmy nie ma osób/ partnerów, z którymi zakończyłeś już współpracę.

4. Dodawanie zasobów do Menedżera firmy

W Menedżerze firmy umieszczasz takie zasoby, jak wszystkie Twoje:
strony na Facebooku (możesz umieścić w Menedżerze utworzoną wcześniej stronę poza danym Menedżerem),
konta na Instagramie,
konta reklamowe (możesz umieścić w Menedżerze firmy utworzone wcześniej konto reklamowe poza danym Menedżerem),
piksele Facebooka,
katalogi produktów,
aplikacje,
domeny.

Powyższe zasoby dodasz w poszczególnych zakładkach ustawień firmowych. Na czerwono zaznaczam te zasoby, które dodaje się najczęściej i dobrze uzupełnić już na starcie, jeśli takowe posiadasz.

Dodawanie zasobów firmowych (stron na Facebooku, kont na Instagramie, kont reklamowych, aplikacji, katalogów i pikseli) do Menedżera firmy na Facebooku

⚠ Wiele osób zapomina o tym, że po dodaniu poszczególny zasobów, trzeba je jeszcze ze sobą połączyć. Aby wszystko poprawienie działało:
🔗 aplikacje łączysz z kontami reklamowymi,
🔗 konta na Instagramie łączysz z kontami reklamowymi
🔗 katalogi łączysz z pikselami,
🔗 piksele łączysz z kontami reklamowymi,
🔗 domeny łączysz ze stronami.>

Dodawanie konta reklamowego

Jeśli posiadasz już konto reklamowe (zwykle utworzone wcześniej z poziomu zwykłego użytkownika), możesz je dodać do Menadżera firmy. Jeśli go jeszcze nie posiadasz, najlepiej utworzyć nowe konto reklamowe oraz piksela Facebooka z poziomu Menedżera firmy. Wówczas właścicielami obu będzie zawsze Twoja firma.

⚠ Pamiętaj, że konto reklamowe i piksel utworzone w ramach danego Menedżera firmy nie może zostać przeniesione do innego Menedżera firmy. Możesz przypisać do nich innego Menedżera firmy, ale tylko jako partnera. Inny Menedżer firmy po prostu nie może stać się ich właścicielem (jak ma to miejsce w ekosystemie Google’a).

Limit tworzenia kont reklamowych

Każdy Menedżer firmy posiada też coś takiego, jak limit tworzenia kont reklamowych. W przypadku zupełnie nowego Menedżera limit ten wynosi zwykle 1. Aby go zwiększyć, powinieneś:
✅ zacząć prowadzić kampanię na tym jedynym koncie reklamowym,
✅ dodać do Menedżera firmy jakąkolwiek aplikację, choćby pustą (mało kto wie o tym tricku),
zweryfikować Menedżera firmy (o weryfikacji piszę poniżej w punkcie nr 8).

5. Łącznie osób/partnerów z zasobami

Po wgraniu już wszystkich zasobów oraz pracowników/partnerów, łączysz je, czyli decydujesz, kto ma mieć do czego dostęp i na jakim poziomie. Wiele osób o tym zapomina. Samo dodanie pracownika do Menedżera firmy nie sprawia, że z automatu zyskuje on dostęp do wszystkiego, co znajduje się w Twoim Menedżerze. Oczywiście jeśli nadasz mu uprawnienia administratora Menedżera firmy, to sam będzie mógł przypisać sobie do wszystkiego dostęp (pod warunkiem, że wie jak 😉).

Wspomniałem już o tym, ale warto powtórzyć: osoby/partnerów możesz też połączyć z poszczególnymi zasobami już na etapie dodawania tych pierwszych do Twojego Menedżera firmy. Możesz to zrobić pod warunkiem, że w Menedżerze firmy znajdują się już jakiekolwiek zasoby. Wówczas, jak tylko zaakceptują Twoje zaproszenie, od razu zyskają dostęp do wskazanych przez Ciebie zasobów.

6. Płatności na poziomie Menedżera firmy

Warto wiedzieć, że w celu opłacania reklam na Facebooku kartę płatniczą możesz podpiąć zarówno na poziomie pojedynczego konta reklamowego (zakładka Ustawienia -> Ustawienia płatności), jak na poziomie całego Menedżera firmy (zakładka Ustawienia firmowe -> Płatności).

Dodawanie metody płatności w Menedżerze firmy na Facebooku

Jeśli tę samą kartę chcesz wykorzystywać na kilku kontach reklamowych, lepiej skorzystać z płatności na poziomie Menedżera firmy. Dzięki temu w zakładce Ustawienia firmowe -> Płatności będziesz mógł łatwo kontrolować, pod które konta jest aktualnie podpięta Twoja karta. Nie jest to takie proste, jeśli zdecydujesz się podpinanie karty osobno do każdego konta reklamowego.

W zakładce Ustawienia firmowe -> Płatności możesz też poprosić Facebooka o kredyt reklamowy. Dzięki niemu Facebook nie będzie pobierał środków z Twojej karty za każdym razem, gdy przekroczysz próg rozliczenia (co w praktyce często oznacza wiele faktur każdego miesiąca), ale będzie Cię kredytował przez cały miesiąc i na jego koniec wystawi 1 fakturę do opłacenia. Opcja dużo wygodniejsza, ale też Facebook nie każdemu przyznaje kredyt. Jednym z wymogów jest posiadanie Menedżera firmy przez minimum 3 miesiące. Kolejnym są wydatki, które wynosiły minimum 10 000 USD przez 3 kolejne miesiące.

7. Bezpieczeństwo Menedżera firmy

Jak sam widzisz, Menedżer firmy to praktycznie centrum dowodzenia Twoją firmą na Facebooku. Powinieneś zatem zadbać również o jego bezpieczeństwo. Jak to zrobić?
🔐 nie dodawaj do niego byle kogo (szczególnie z dostępem administratora),
🔐 nie akceptuj wniosków o przyznanie dostępu do jakichkolwiek zasobów, jeśli nie masz pewności, kto o nie prosi,
🔐 minimum raz na kwartał weryfikuj, czy w Twoim Menedżerze firmy nie ma osób/partnerów, z którymi zakończyłeś już współpracę,
🔐 włącz uwierzytelnianie dwuskładnikowe dla wszystkich użytkowników Twojego Menedżera firmy (zakładka Ustawienia firmowe -> Centrum zabezpieczeń),
🔐 Twój Menedżer firmy powinien posiadać co najmniej 2 administratorów na wypadek, gdyby Tobie (odpukać) coś się stało.

8. Weryfikacja Menedżera firmy

Weryfikacja Menedżera firmy to potwierdzenie, że dany Menedżer firmy należy do konkretnej firmy. Wniosek o weryfikację możesz złożyć w zakładce Centrum zabezpieczeń. Aby poprosić Facebooka o weryfikację, musisz spełniać szereg wymagań (inaczej przycisk Rozpocznij weryfikację będzie po prostu nieaktywny).

Weryfikacja firmy w Menedżerze firmy na Facebooku

Wymagania te to m.in.:
✅ wszystkie konta reklamowe podpięte pod Twojego Menedżera firmy muszą mieć uregulowane saldo,
✅ pod Menedżera firmy powinna być podpięta jakakolwiek (choćby pusta aplikacja),
✅ Menedżer firmy musi mieć włączone uwierzytelnianie dwuskładnikowe.

Stosunkowo mało kto wie, że weryfikacja Menedżera firmy ma nie tylko zalety, ale i wady. Najważniejsza zaleta to fakt, że zweryfikowany Menedżer ma z automatu zwiększony limit tworzenia kont reklamowych. Wadą jest z kolei to, że raz zweryfikowany Menedżer firmy nie może ot tak zmienić danych w zakładce Informacje o firmie (do niedawna nie mógł ich zmienić w ogóle!). Aby zmienić te dane, Menedżer firmy musi ponownie przejść proces weryfikacji, co obecnie potrafi trwać nawet ponad miesiąc. Może Ci się wydawać, że w tym momencie to nie jest żaden problem, ale zmienisz zdanie wraz ze zmianą adresu firmy, firmowej strony internetowej, numeru telefonu albo adresu e-mail.

Masz pytanie dotyczące Menedżera firmy? Zadaj je w komentarzu pod tym wpisem 👇

Obserwuj Rysuję fejsbuki na
Rysuję fejsbuki na LinkedInie
Rysuję fejsbuki na Facebooku
Rysuję fejsbuki na Instagramie
Rysuję fejsbuki na X
Rysuję fejsbuki na TikToku
Ten wpis został skomentowany 26 razy
  1. Cześć,
    Mam takie pytanie, otóż mam konto reklamowe założone z poziomu swojego prywatnego profilu na fb. Ze swojego prywatnegoprofilu jestem administratorem strony na fb.
    Chciałabym jednak konto reklamowe mieć w menedzerze firmy, i w pełni korzystać ze wszystkich funkcji, przede wszystkim z pixela.
    Czy powinnam do menadżera firmy dodać to.moje konto reklamowe które mam przypisane do prywatnego profilu, czy lepiej utworzyć całkiem nowe konto reklamowe?
    Czytałam, że tylko jedno konto reklamowe można dodać do menadżera z takiego prywatnego profilu. Tzn że jeśli teraz to zrobię, to w przyszłości żadnego już innego konta reklamowego nie będę mogła utworzyć jako prywatna osoba?

    Pozdrawiam:)

    1. Cześć Kasiu, ja uważam, że jeśli jest opcja, aby coś wyprostować, czyli zrobić tak, jak powinno być od początku zrobione, to lepiej zrobić to dziś niż jutro 😉

      W skrócie: lepiej założyć nowe konto reklamowe, którego właścicielem będzie Twoja firma.

      Niestety w systemie reklamowym Mety konta reklamowe nie mogą zmieniać właścicieli, a konto reklamowe, które należy do użytkownika (zamiast firmy) może być w przyszłości źródłem różnych problemów.

  2. Hej! Na początku chciałam napisać, że robisz super robotę! Wpisy są naprawdę mega pomocne! 🙂 Ja z kolei przychodzę z pytaniem dotyczącym struktury Meta, która jest dla mnie czarną magią.. Pierwsze pytanie – co reprezentuje konto firmowe i dla jakiej jednostki jest przeznaczone? To znaczy, czy freelancer powinien mieć jedno konto firmowe dla swoich klientów i pod tym kontem firmowym pare kont reklamowych (każde dla innej firmy) oraz kolejne konto firmowe np. do trzymania tam zasobów potrzebnych do jego promocji? Czy dla każdego klienta powinien mieć inne konto firmowe? Jak powinna wyglądać struktura? Bo nie do końca rozumiem po co tworzyć (i czy w ogóle tak się robi) wiele kont reklamowych w obszarze jednego konta firmowego, jeżeli założymy, że jeden klient to jedno konto firmowe. Mam nadzieje, że wyraziłam się w miarę jasno. Będę super wdzięczna za odpowiedź. Pozdrowienia!! 🙂

    1. Dzięki! 🙂 Freelancer dla każdego klienta ZDECYDOWANIE powinien założyć osobne konto reklamowe, a najlepiej nie tylko osobne konto reklamowe, a całego menedżera firmy (jeśli dany klient jeszcze go nie posiada). Właścicielem konta reklamowego założonego z poziomu menedżera firmy klienta jest firma klienta. Twoja firma powinna być do niego podpięta jako Partner. Po zakończeniu współpracy klient odpina Cię i konto reklamowe zostaje u niego. Poza tym wszystko jest wtedy uporządkowane, klient i jego pracownicy mają dostęp do konta reklamowego, które dla niego prowadzisz. To dobra praktyka, którą stosuję od lat.

  3. Hej! Jakie może być wytłumaczenia na to, że w na koncie reklamowym, które założyłam nie pokazuje się w ogóle pole weryfikacja firmy ? W zakładce Centrum zabezpieczeń mam tylko pole Uwierzytelnienie dwuskładnikowe”. Dodam, że właścicielem strony (fanpage) dla którego powstało to konto reklamowe, jest osoba, która jakiś czas temu założyła tenże fanpage.

    1. Cześć Martyna, ostatnio faktycznie jest jakiś problem z weryfikowaniem firm. Nie wiem, może ma to związek z tą transformacją Facebooka w Metę. Kto zweryfikował się wcześniej, ten pozostaje zweryfikowany, ale niezweryfikowane jeszcze firmy mają problem z ubieganiem się o weryfikację, ponieważ tak jak wspomniałaś, w zakładce „Centrum zabezpieczeń” nie wyświetla się pole do weryfikacji. Na Twoim miejscu zaczekałbym parę tygodni albo napisałbym do supportu.

      1. Cześć. Dziękuję Tomku za odpowiedź. W taki razie pozostaje support, choć nie liczę na szybką odpowiedź z ich strony albo reakcję 🙁

  4. Czy można zmienić ponownie nazwę osobistego konta reklamowego? Zmieniłam ją nieświadomie przy tworzeniu kampanii i teraz moje konto osobiste to nazwa firmy dla której robiłam reklamę, a wolałabym, by było to moje imie. Przeszukałam wszystkie opcje i nie widziałam nigdzie takiej możliwości ;c

    1. Po zmianie layoutu również nie widzę opcji zmiany nazwy osobistego konta reklamowego, ale też uważam, że bez sensu tracić czas na szukanie tego. Firma powinna mieć konto reklamowe utworzone w Menedżerze firmy. Im wcześniej się to zrobi, tym lepiej.

  5. Mam dwa pytania: Co rozumiesz przez ,,pustą aplikację” ? Jak dodajesz same piksele do BM (więcej niż jeden).

  6. Cześć! Jeśli podepnę konto reklamowe przypisane do profilu pod Menedżer Firmy, to konto zniknie z profilu?
    Moja sytuacja wygląda tak, że mam konto reklamowe przy swoim profilu, którego używam do reklamowania rodzinnej firmy. Chciałbym dla tej firmy założyć Menedżera i niejako oddać to konto, ponieważ w przyszłości chcę założyć własną i mieć swoje konto pod swoje reklamy.

    1. Niestety konta reklamowe nie mogą zmienić właściciela. Jeśli jest założone na użytkownika, możesz je podpiąć pod Menedżera firmy, ale konto nadal będzie własnością użytkownika. Tak więc musisz utworzyć nowe konto reklamowe z poziomu Menedżera firmy – wtedy jego właścicielem będzie Twoja firma.

  7. Cześć ☺️ zaczynam swoją przygodę z Menadzerem firmy, a dokladniej z Menadzerem reklam.

    W skrócie mój problem polega na :
    Pewnego dnia dostałam bana na koncie osobistym Facebooka. Tym samym zblokowało mi konto reklamowe Strefa założone na koncie Menadzera firmy. Po około 2 tygodniowej weryfikacji zostały mi zdjęte ograniczenia na koncie osobistym w kwestii reklam. Jeśli chodzi o konto reklamowe Strefa to blokada była nadal. Być może nie przesłałam danych do weryfikacji na tym koncie.
    Postanowiłam dezaktywować to konto Strefa. Wtedy nie wiedziałam jeszcze, że można mieć jedno konto reklamowe. Nie wiem jak aktywować ponownie moje konto Strefa Mogę liczyć na wskazówki. Z góry dziękuję ☺️

    1. Karolina, można posiadać tylko 1 osobiste konto reklamowe (założone jakby automatycznie z poziomu użytkownika, nie Menedżera firmy – to konto, które początkowo jest nazwane Twoim imieniem i nazwiskiem, ale możesz mu zmienić nazwę, co prawdopodobnie zrobiłaś).

      Co radzę Ci zrobić? Załóż czym prędzej Menedżera firmy, a potem utwórz konto reklamowe z jego poziomu. W Menedżerze firmy możesz tworzyć wiele kont reklamowych. Właścicielem tych kont reklamowych będzie Twoja firma, nie Ty jako użytkownik.

      ⚠ Każdy Menedżer firmy ma coś takiego jak limit tworzenia kont reklamowych. Nowy Menedżer firmy ma zawsze limit wynoszący 1, czyli początkowo jesteś w stanie utworzyć tylko 1 nowe konto reklamowe. W moim wpisie wyjaśniam, co zrobić, aby zwiększyć ten limit.

  8. Manager firmy to tak jak by CRM kampanii reklamowej. To centrum zarządzania, tak przynajmniej wynika z tego co napisałeś. A czy korzystasz z jakiegoś CRM do zarządzania kontaktami i projektami swoich klientów? Co możesz polecić? Wiem, że Hubspot CRM ma darmową wersję, która jest wystarczająca dla małej firmy. Ale czy takie CRM mają sens?

    1. Chodzi o tę ikonę walizki? Jeśli tak, to: Ustawienia firmowe -> Informacje o firmie i tam musisz kliknąć „Edytuj” przy nazwie firmy. Pojawi się wówczas opcja „Zmień zdjęcie”.

  9. Cześć,

    mam problem, z którym nie mogę sobie poradzić już dłuższy czas.
    Sama sobie narobiłam bałaganu, którego teraz nie jestem w stanie posprzątać.

    W moim Menedżerze Firmy mam dodane 3 konta reklamowe (= 3 strony na Facebooku): dwa z nich należą do jednej spółki i to jest okej, ale jedno z nich należy do zupełnie innego człowieka, któremu robiłam reklamy w ramach koleżeńskiej pomocy. Teraz chciałabym wydzielić to jedno konto reklamowego do nowej firmy w Menedżerze Firmy na Facebooku. Zrobiłam tak, strona już nie widnieje w starym profilu, ale konto reklamowe tak i jest tam napisane, że jego właścicielem jest moja 'stara firma’. W jaki sposób mogę to usunąć i całkowicie przenieść na nowy profil poświęcony tylko temu jednemu klientowi. Proszę o pomoc! 🙁

    1. Niestety konta reklamowe na Facebooku nie mogą zmienić właścicieli, więc zawsze będzie przy nim widnieć nazwa Twojej starej firmy. Musisz założyć nowe konto reklamowe albo czekać i liczyć, aż Facebook umożliwi przenoszenie kont reklamowych między Menedżerami firmy (nie wiadomo kiedy i czy w ogóle to się stanie). W Google tak można, więc Facebooku – powinieneś!

        1. Jeśli nie zamierzasz już z niego korzystać, to jak najbardziej możesz to zrobić. W razie czego w każdej chwili będziesz je mogła ponownie aktywować.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *